SFO

BALLETSKOLENS FRITIDSORDNING

Balletskolens Fritidsordning er et tilbud til elever i 0.-3. klasse. Fritidsordningen fungerer i overensstemmelse med skolens værdigrundlag, som omfatter aspekter vedrørende menneskelig respekt og omsorg, og det at skabe et velfungerende fællesskab med åben dialog mellem alle parter. Glade børn i kreativ, aktiv og læringsrelateret udfoldelse kan opleves dagligt i et miljø, hvor udfoldelse, friluftsliv og motorik vægtes højt.

Tilbud om SFO for elever i 4. klasse, det vi kalder SFO2.
Elever i 4. klasse, der har behov for det, kan indmeldes i det, der bliver kaldt Balletskolens-SFO2.
Tilbuddet til 4. klasse er således:
Man- til torsdag 15.00-17.00, fredage 15.-16.00
Prisen for SFO2 er 1040,- kr. pr md.
Juli er betalingsfri.

Morgen SFO på Balletskolen: Læs her

Skolefritidsordningen har åbent på alle skoledage fra undervisningens ophør til kl. 17.00 - mandag til torsdag. Fredag lukker SFOen kl. 16.00. SFO'en er lukket fire uger i juli (uge 27, 28, 29 og 30). Der er endvidere lukket en uge omkring påskeferien, på helligdage og i dagene mellem jul og nytår.  Forældre og elever kan se de specifikke datoer på VIGGO.

Læs om aktiviteter og retningslinjer i SFO'en her:
SFO'en ved Det Kongelige Teater Balletskolen
SFO Tilmelding

Se priser og læs mere om skolepengedelen ved at trykke på dette link:
Skolepenge

Udmeldelse af SFO